Per 1 Januari 2019 houd de vereniging op te bestaan.

Woensdag, 12 december 2018

Het is de bedoeling in het voorjaar van 2019 nog een "feestavond" te organiseren waar o.a. de prijzen van het visseizoen 2018 zullen worden uitgereikt. Ook de financiƫle zaken zullen daar worden afgehandeld. De intentie is om het restant van het eigen vermogen over te maken aan Sportvissrij Fryslan onder de voorwaarden dat dit bedrag besteed wordt voor bijvoorbeeld karperuitzet, visserijvoorzienngen in NO Friesland (geen nieuw wedstrijdparcours) of op een of andere manier voor de jeugd. Het bestuur van HSV Buitenpost e.o.