Vergunningen

Vergunning:
Op 1 januari 2007 verving de Vispas, in handig creditcard formaat, de welbekende Sportvisakte en de Grote vergunning. Met de vispas mag je vissen in alle wateren die in de bijbehorende lijst van Viswateren staan vermeld. Wat houdt de Vispas nu precies in? Met de Vispas en bijbehorende lijsten van Viswateren op zak mag je vissen in alle wateren die in deze lijsten vermeld staan. Je mag met twee hengels en alle toegestane aassoorten vissen. Je hebt één pasje als bewijs dat je lid bent van de vereniging, de federatie én Sportvisserij Nederland Je helpt mee aan een goede controle, visstandbeheer en de organisatie van wedstrijden. Je bent lid van Sportvisserij Nederland en draagt zo bij aan de belangenbehartiging van de Nederlandse sportvisser zodat jij tot in de lengte van dagen kan en mag blijven vissen.

Kijk voor meer informatie op www.sportvisserijnederland.nl

Contributie:
De contributie bedraagt voor 2015 voor senior leden € 32,50 en voor jeugdleden € 18,25.
De contributie is opgebouwd uit 4 delen: 1, Contributie van HSV Buitenpost en bedraagt € 4,50 voor senioren en voor jeugd € 2,50 per jaar. 2, Afdracht aan de Hengelsport Federatie Fryslan. Voor 2012 vastgesteld op € 11,00 voor senioren en voor jeugd € 8,25. 3, Afdracht aan Sportvisserij Nederland. Voor 2012 vastgesteld op € 14,00 voor senioren en voor jeugd € 4,50. 4, Lidmaatschap van Het Visblad en bedraagt € 3,00. Deze € 3,00 wordt 1 malig per adres in rekening gebracht. Zijn er meerdere leden van 1 gezin lid van onze vereniging dan bedraagt de contributie 1 x € 32,50 en de overige leden € 29,50 (of € 15,25 voor een jeugdlid).

Het rek nr van onze vereniging is: NL19RABO 0132 0073 04 tnv HSV Buitenpost

Opzegging van het lidmaatschap dient te gebeuren vóór 1 oktober van het lopende jaar.